مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:202024-01-11اقتصادي

 پایه گذاری حمل و نقل برقی در پایتخت/ نصب کارتخوان در 1000 اتوبوس تک کابین


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب کارت خوان های جدید در اتوبوس های بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت خبر داد.

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب کارت خوان های جدید در اتوبوس های بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هرمزی با اعلام این خبر، افزود: در تفاهم با وزارت دفاع، در تلاش هستیم تا نسبت به نصب و راه اندازی کارتخوان های جدید در 1000 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرایند اورهال اتوبوس های فرسوده در دست انجام است، اظهار کرد: امیدواریم تا پایان امسال، عملیات بازسازی 500 دستگاه اتوبوس 18 متری بی آرتی به پایان برسد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال، 12 رام قطار مترو اورهال شده است، تصریح کرد: در پی سفر شهردار محترم تهران به چین، داخلی سازی بوژی واگن ها محقق شده و تولید قطار ملی به مراحل مطلوبی رسیده است.

هرمزی در بخش دیگری از صحبت های خود از ورود دو نمونه از اتوبوس های جدید برقی خریداری شده به کشور در بهمن ماه، گفت: پس از ورود این نمونه ها، خرید دو هزار و 194 دستگاه اتوبوس برقی که قرارداد آنها قبلاً با چین منعقد شده است، اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 پایه گذاری حمل و نقل برقی در پایتخت/ نصب کارتخوان در 1000 اتوبوس تک کابین

 پایه گذاری حمل و نقل برقی در پایتخت/ نصب کارتخوان در 1000 اتوبوس تک کابین